Oh yeah

Lucia imorgon .  exited ? neej , kommer att börja skratta och skämma ut mej :(
och om ni undrar varför bilden på singelkillen är borta , luugn , det kommer en ny ;)
För killen på bilden förtjänar en flickvän :)

nåjoo , har slutat för en timme sen . hade sån verk i magen att jag var tvungen att fara hem .
hoppas det är bättre imorgon !
vi har lite problem annars med att lägga in bilder i bloggen , vet inte var bilden sitter , ska försöka igenn , annars får ni nöja er med gammla bilder .

nåjoo . har skriv kramp . kommer inte på något intressant ,
men jaa . i hälgen måste jag åka och köpa skor till julfesten . Va i helvete gör jag om jag inte får färdigt min
klänning . måste jobba HÅRT nästa vecka !!! jag ska ha klart den !

nåjoo , finska provet sket sej :(
hmm  :'(
men va kan man . nu ska jag äta mat sen ägna några timmar åt nånting annat , och sen ska jag sova , måste upp tidigt imorgon ! puh va jobbigt , ska va i skolan ssju :(:(

men nu ska jag hitta på något .

syns , pussar och kramar
-sassa                                 (funkade att ladda opp bilder ! här har ni mej , bild från lindex . )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback