mys med kusinerna

Nu just är jag hos min kusin jennifer och hennes familj . mamma och syskonen är här , min morbror johan och hans fru och två småbarn . André och min lillebror har varit här men dom for just hem till oss till garaget för att skruva på en snöskoter . ni som inte visste så bor jag och jennifer 40 meter ifrån varandra så det är bara att springa över gården . jennifer far till thailand på söndag så vi har suttit och funderat vad hon ska köpa hem . ett d&g bälte till mej iaf :) hihi . i'm gonna miss her :( ♥
nå här är iaf lite cam bilder vi tog för nån minut sedan . jag och min älskade kusin <33333333
hadet bra kära läsare och en riktigt god fortsättning på julen :)
-sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback