Miss u N :(

idag kom då min bror och hans fyra kompisar hit , alla från sverige .
åt tacos och pratade . riktigt trevliga var dom , verkligen . nån av dom minns jag från då jag var ganska liten t.o.m hihi .
men jaa min kväll kan man beskriva med ett ord ; chill .
joo , sen efter att dom farit hem talade jag i telefon med netti , vi har en plan :) hahaha . miss my girl .
sen pratade jag med andré i telefonen , oj vad jag saknar min älskling !
love my boy ;) nåjoo , sen la jag face mask och tappade upp ett skumbad . härligt , så nu är min hy len som en baby rumpa ;) heh . sitter här nu och dricker babtist champange , det är öl/kalja blandat med sprite , jag har blandat sprite med kalja :)  så nu ska jag gå och sova , imorgon ska jag tidigt till andrés . sen blir det förfest i komossan och taxi sen till pensala och där blir det nyårs fest . ett år sen jag och andré började pussas på nyårsfesten i oravais och sen börja vi typ ha på G , två månader senare var vi ilag :)
pusss på er alla och ha ett bra slut på året alla kära läsare . <3
-sasssa
bilder från ikväll ;

jag ikväll.


från vänster ;
fredde, johannes , bakom fredde (syns inte så bra) , jeremias, jag , sofia-mi , lisette , ygge, albin ,






hahha såhär ser jag ut just nu , hahahahha , garvar ihjäl mej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback