Lucia

Japp som S redan skrev har vi haft Lucia hela dagen, jätte bra dag :)
Men jag hatar verkligen julmat, yäk!
Jag trodde seriöst att jag skulle svimma när vi sjöng för skolan, fy vad nervös!!
Men det gick riktigt bra ändå :)

Var med Daniel en stund före vi for till internatet, jag hade faktiskt ingen lust alls att åka hem :(
Vara utan min älskling 2 dagar, blä.

IKVÄLL KOMMER IDOL, ERIK SKA VINNA!
erik erik erik erik erik erik erik erik erik erik erik erik erik erik erik :D

Nu ska jag gå ut och röka så kissemissen får vara ute en stund, ringa Daniel och sedan ringa moster och fråga om hon kan komma efter mig ;)

puss!
Neettii




Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Ni var helt klart sötast på Lucia :D <3

2009-12-11 @ 17:27:28
Postat av: Anonym

onde som er lucia liknar eijn påjk! :D

2009-12-11 @ 18:31:38
Postat av: sassa

nah tack :) <3

2009-12-12 @ 14:10:17
URL: http://nsstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback