love is like a song

Idag försov jag mig igen, så hemsk såg jag utan idag.
Men överlevde, det gjorde jag ;)
Vi hade inte en ända lektion idag, vi övade lucia och fixade till lucia och sedan var jag och S guider åt nykarleby högstadie :) Så slutade vi efter det.
Det kallar jag en riktig skoldag, så skulle det få vara varje dag ;)
Haha men idag trivdes jag i skolan när jag fick se på en sööööt en :) ojoj fjärilar i magen eller vad dom brukar säga :) Det har jag iaf haft hela dagen, det gillar vi!

Nåja, efter skolan såg jag färdigt wild child..
Gick sedan ner och var med dom andra, spelade en match biljard mot S.
Hatar verkligen det spelet, fyy!

Sen skulle André Tommy och Jonny ut och köra så jag och S for med ;)
Var på loppis, haha fyy! Jag och S följde nog bara me som stalkers.
Ända positiva med loppiset var en häääääääääääääääärlig parfym som fanns där :)
Sen prisma och internatet tibaks.

<3

Kram
Neettii




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback