julstädning

Idag efter att jag hade skött systerbarnen så julstädade jag hela min lägenhet :)
Nu ser det rent och fint ut, riktigt mysigt också :)
När pappa kom hem hade han med en kotzone grillad kyckling med vitlökssås åt mig, mmmm det är nog världens bästa ;) SÅ GOTT!

Pratade med min älsklings D i telefon en stund, kollade barnen på luna del 3 och 4.
Haha, det såg jag på när jag var liten, men det är faktiskt bra! :)

Ojoj, julafton och mammas birthday imorgon.
Förut älskade jag allt med julen, allt var så härligt..
Men nu känns det bara jobbigt när inte mamma är med :(
Både att fira jul utan henne och när det är hennes födelsedag på samma gång :(

Kram.
Neettii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback