juldagen

idag har jag fruktansvärd huvudvärk ...
inte kul alls . igår var jag jultomte hahah , och min kusin jennifer tomtemor .
det var jätte roligt men också jobbigt eftersom det var vaaarmt , och svettigt och det tog lääänge .
men annars var det roligt . i julklapp fick jag ;

♦ Plattång , för vått och tort hår .
♦ Vispel
♦ vattenkokare
♦ brödrost
♦ kokbok
♦ klänning
♦ CA inspier parfym set.
♦ några saker från bodyshop
♦ vantar
♦ klocka från älskling
♦ mjukisdress från gt . med leopard tyg i huvan . mysigt .

♦ choklad
♦ godis
♦ smycken (armband , halsband.. m.m )
♦ ett STOOOOOOOOORT täcke , en kudde .
♦ dry shampoo .
♦ en liten nessesér
♦ och en massa annat .


nöjd med julen är jag verkligen , ( inte bara för presenterna ) , var så underbart att vara med familjen , mysigt .
gick och sova 3 på natten .
och jag kan ju inte glömma att min UNDERBAR POJKVÄN , tog vespan och körde 22 kilometer bara för att komma och vara med mej på julafton . klockan var 11 , det var haaaaaaaalt , vespan hade inte vinterringar och det snöade och kallt . JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA OCH UNDERBARASTE POJKVÄN ! denna jul var bästa julen i mitt liv faktist . allt var så trevligt . men idag har jag huvudvärk så jag snart dör . ska tappa ett bad nu , har renn på bastun så ska jag och André ha mys . julen är härlig !


bilder kommer senare .  pussar och kramar ,
-saaasssaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback