hej mitt vinterland

idag har jag kört skoter , snö skoter .
och åkt kälke ner för backen med andrés 6 åriga lillebror jocke .
gu va kul vi hade :)
min förskylning har verkligen inte blivit bättre..
hela natten vaknade jag och var tvungen att snyta mej . min näsa är helt jävla röd . :(
och hemskt känns det ...
jag vill vara frisk nu . måste bli frisk till nyår .
snälla gör mej frisk till nyår .

nu har vi bakat en kladdkaka , den är inne i ugnen nu . mums vad gott det ska bli när den är klar .
andré sitter och kollar snålvatten och jäkelskap , kanske man skulle gå och se lite , var väldigt längesen jag så den .
nu ska jag se den . pussaaar .
-sasaaassasasasaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback