gókväll

sitter nu här i nettis rum .
tog inte med min dator för att jag skulle slippa släpa hem den på fredag .
jag vill att min pojkvän skall komma och vara med mej nu ! jag saknar honom !
men han sitter på tredje våningen och kollar film .
jag kan förståss gå ner dit , men då ska ju han se filmoch då måste jag sitta tyst bredvid .
nemen , jag ska vänta , då blir man ännu mera glad då han kommer , min älskling .

nettis pojkvän var just hit , gissa om jag blev avundsjuk då dom satt och gosade ?
gah' , men jag får gosa med andré snaaaaaaaaaaart . då får netti vara aaaviis ^^
hihi . nämen jag fick ta första pussbilden på dom 2 , netti tog ju första pussbilden på mej och andré .
så klart att jag skulle få ta den första på D&N då . :)

idag var jag och mamma till stan , köpte nya skor och en julklapp till min syster och en till mej :D
och nå smått . hårfärg köpte jag :)
och en +sett.
nåjoo . så, hade en jättetrevlig söndag med min mamma , andré ville verkligen inte till stan , han ville vara hemma med min lillebror . men jag tror dom hade en ganska bra dag , satt väl och skruvade en massa i garaget .

nu blev dethär ett jätte långt inlägg , men vad kan man .
nu ska jag städa lite till , har städat en liten stund , så .
men jaa , hejdåå . ja har sovmorgon imorgon :)

pussar och stora godnatt kramar till alla
-saaassaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback