godmorgon/godeftermiddag

är hos andrés nu , eller ja har ju vari här sen igår :)
har haft en riktit bra fredagkväll och lördagmorgon .
min mysiga pojkvän talar i telefon , verkar vara nåt sånder test som folk ringer runt och frågar .
gah' jag hatar såna , minns en gång då en tant ringde åt mej , hon talade i minst en timme om inte mer , med en massa frågor om vilka FINSKA tidningar jag läste , och eftersom att jag var rädd att såra henne vågade jag inte säga att jag inte har tid att prata . nästa gång trycker jag av . eller nä jag säger att jag inte har tid :)

nåjo , ska försöka få nathalies bilder från frisyren igår , den blev faktist ganska snygg om jag får säga , och det var skitkul :) såå . snart ska vi väl fara till mitt .
nåjaa .

igårkväll somnade jag typ elva , andré såg idol slutet sålänge jag sov . så elva somnade jag ,
haha A somnade i sin brors säng , men sen kom han till sin egen säng då hans bror ville gå och sova :)

men nu ska jag hitta på nåt .
pussaaar
-sassa


såhär såg jag ut sommaren o8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback