godmorgon fredag

har varit i duchen , ska börja föna håret , och sen smink . tror att jag tar mjukiskläder till skolan . kommer ändå bara att ha vita strumpisar och vit top hela dagen :)

gick och sova klockan 9 igår . vissa skulle ju i säng sju , men nukkumatti kom aldrig .
såå , vaknade 4 inatt , trodde jag var hemma i kaitsor , och fattade inte hur jag kommit dit ,
men ja kände mej jätte dum för jag och andré ska ju till hans ikväll , och jag trodde vi var hemma hos mej , sen förstod jag . och då hade jag SJUK RYGG -.-' den värker ännu , vet faktist inte vad jag har gjort , men det beror väl på att bäddmaddrassen gled lite så jag sov på halva maddrassen och halva sängen .. sen buckade jag in maddrassen och då ja skulle hoppa tillbak till sängen , flög jag me min sjuka rygg i väggen , och jag började lipa , men jag tror jag somnade om direkt , för sen vaknade jag av att väckarklockan ringde för att den var 5 , men jag orkade inte stiga upp så det blev till halv 6 .

nu ska jag laga håret .
pussar och kramar

ha en bra dag , det ska jag ha iaf :)

hahahahhaha jag som lucia i femman , snygga skor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback