GOD JUL

God jul alla kära läsare .  igårkväll blev det att fara till andré och sova över . oj vad mysigt det var att få vakna upp på julmorgonen med sin pojkvän . mihiii ^^
Så sen bar det av till mommo & moffa . åt god julmat .
julkyrka blev det ej för mej iår , men imorgon klockan 8 blir det julotta i maxmo .
oj kalle anka har börjat . nu ska jag se lite av det .
pussaaar .
-sasssaaaa

så här ser jag ut idag ;
-klänning H&M
-lårhöga strumpor lindex
-örhängen vero moda
-cardigan H&M
-halsband , fick av älskling på födelsedagen .
-kuvert väska egen design Sara-Li
-klocka , julklapp av älsklingen i år :)

tjejerna i huset :) snart kommer resten av släkten och jag ska vara tomte :)


heheheheh , jag och mimmi "klär granen" hahah. god jul siz <3

härlig chokladlåda !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback