:)

NU är jag helt spänd inför julfesten, på sant!
Jag vill börja sy min klänning nuu :) Vi kommer vara sååååååå fina S!
Ni så ju vilka härliga tyger S hade hittat åt mig idag :) TACK GUMMAN!
Detdär var precis den färgen jag hade föreställt mig :)

Michaela kommer hit snart, vet inte alls vad vi ska hitta på ikvl..
Kallt är det ute också så man har ingen lust att vara ute.
Kanske det blir bara att vara här hemma hos mig, jag vet inte?
Får se vad mikkaan säger när hon kommer om hon har någa planer.

Nu är jag faktiskt på riktigt bra humör.
Om jag skulle få vara med en söt en idag skulle min kväll bli ännu mer perfekt ;)
Men inte ikväll, tyvärr..

MASSOR MED KRAMAR!
Neettii

Kolla in denna bild, det är väl ungefär hur min och S julfest klänning ska se ut fast vi ska ju inte ha den sådär lång ;) hehh, typ den slutar väl någonstans vid låren.. VACKRA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback