bilder del 1

hannas party , 3 söta tjejer . Alltid har vi kul ilag vi 3 ! <3

fortfarande söta ? hahah

jag igår på heikius hus julfest .

min älskling igår på heikius hus julfest :) sötis

snyggast i jeppis , hahah :D jag och netti på vår tre års dag :) 16.12

jag , netti och vår underbara lärare giggi :) min min ser förfärlig ut men whatever

klassen vår + några bygg pojkar

Julfesten .  min nysydda klänning och nettis nysydda klänning  :)

Här sitter ett troll och syr sin julfest klänning ;)

här sitter en söt tjej och syr sin julfestklänning

två söta tjejer som firar sin dag ;D

två söta beklädnas 3 tjejer , våra favoriter ;) snälla snygga och sexiga , hahah .
nämen elin och alexa :)

Det var lite bilder , del 1 , flera kommer senare :)
men nu ska jag gå i badet , sen blir det attb julstäda mitt rum .
julklapparna är klara och jag är faktitst rätt nöj .
ha en riktigt bra dag . uppdaterar mera senare . pussaaar <3
-sassaaa den glada jultomten ( imorgon skall jag vara jultomte hihihi )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback