dan före doppare dan :)

Idag vaknade jag brever min gullpojke .
sen blev det chill ganska länge tror ja , sen for min älskling hem ..
och då blev det inte mycket . så´for jag och min lillebror efter en julgran , svåårt var det att hitta en perfekt .
men vi hittade en helt okej gran . och jag var ju superduktitg på att hugga med yxa , faktist :)
Men såg skulle väl ha varit enklare att ha . ;)

sen har jag laddat upp bilder del 1 , sen gick jag i badet , hade glömt att trycka på publisera så bilderna hade inte kommit in . men nu kom dom .
så efter badet såg jag på nåt program där dom frös ner människor , ganska läskigt .
sen trick my truck , niice .
och nu kom äntligen mamma hem så vi ska börja städa och sen blir det kanske att åka till andrés , om mamma har tid att skjutsa mej . miss my boy , men jag saknar också my girl netti .
vi skulle ju ge varandra julklapparna idag , men icke sa nicke .
miss u anyway darling .

pussar från sassa och en riktigt god jul ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback