dålig verkligen dålig uppdatering .

joo , ber om ursäkt .
Men jag har inte min dator med och nettis internet/dator bråkar .
så det har inte blivit mycket .
jag satt här i 15 minuter och försökte få fram blogg.se ... trööögt -
nåjoo jag kan ju berätta om mina 2 dagar .

Igår :

Hade vi sovmorgon , blev sena . det var verkligen inte kul att se att klockan var 2 minuter före nio ,
då man skulle vara vid skolan den tiden ! hela vägen till skolan var jag stressad och irriterad och jag frööös ,
det var ju svinkallt , fyytusan .
nåå vi hade en ganska bra dag skulle jag tro .
sen på kvällen , diskade jag och netti den stora diskhögen
och jag städade typ köket .
sen läste jag lite ur "i taket lyser stjärnorna "
först halv tolv kom jag mej i säng .

Idag :

typ kvart före fem vaknade jag och trodde att jag hade försovit mej .
kollade på klockan och somnade om . jag vet verkligen inte vad som hände med min veckarklocka på telefon ,
men inget alarm hördes före tjugo över 7 , gissa vem som fick bråttom .
( NU har andra avenyn börjat -.-' )

nå sen var det skola , kom i tid , tur . så typ sydde vi och gjorde olika saker tills vi hade matte 2 timmar , sen slutade vi 3 , men jag och netti lämnade till kvart över 4 , men allt sket sig ju så tillsist hade vi INGEN ork mera :(
sen blev det STORSTÄDNING i vår "lägenhet" . fint blev det . kan uppdatera bilder från veckan först i hälgen för på denhär datorn går det verkligen inte :s
nå sen såg jag oh netti skräckfilmen "75" den var bra men ändå hemsk , äcklig .

då jag hade blivit tillräckligt rädd och filmen var slut gick jag till min underbara pojkväns rum ,
så kom tommy dit , och alla 3 var hungriga så det blev att fara till stan och äta pizza :)
jag åt halva kebabrullen resten tog jag hem .

nå och prov har jag ju läst på , har imorgon .
tror att det komemr gå ganska bra :)
såå , men vi hörs . ska försöka uppdatera mera imorgon .
nu -> andraavenyn .

pussaaar
-sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback