bloggtorka eller bara dålig uppdatering?

ursäkta den dåliga uppdateringen .
men jag har inte orkat plocka upp min dator , så det har bara inte blivit av .
julfesten igår var faktist bra . eller kort är väl rätta ordet .
sen blev det hemfärd och kvällen hemma mys .
klockan elva kom andré ♥

idag vaknade jag halv ett . steg väl upp kvart före .
bilderna som jag lovat ska komma in , ska komma in . lovar !
nåjoo , imorgon ska jag och netti göra en väldigt rolig sak ,
ni får faktist inte veta före efter jul eller på julafton eftersom det är en julklapp till några personer
och några av domhär personerna läser denna blogg , så tyvärr får ni inte veta .
men nu ska jag gå och mysa med min pojkvän .

uppdaterar senasre .
idag ska jag julstäda !

pussaaar
-sasssaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback