blogg blogg blogg

det är så himmla kulatt blogga . tycker jag .
jag skulle aldrig vilja sluta med vår blogg.
men jaa , igår var jag arg/glad på kvällen , sångleketionen var superduper kul . och sen fo jag och netti in till stan , köpte en brunkräm , och sen kom jag och netti på att vi hade 3 års dag som BÄSTA vänner .
så det firade vi med varsin vanilj latte på caffée .
hade så trevligt och sen tog vi en massa FULA understruket FULA bilder , hahaha . kommer in några (dom fulaste) här i bloggen under jullovet .
Jag är så glad idag . sov i nettis rum och netti i mitt . hihi .
i'll do almoast everything for that girl ! :)
bästa vänner delar allt som sagt . hihi .

nu slutar vi .
syns senare !
pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback