bästa på länge :)

Igår efter att jag och S hade varit på vårt hemliga uppdrag kom Daniel Johanna å Jimmy efter mig :)

Så for vi till bönhuset och sen hem till dem.

Trevlig familj, härligt söta små syskon :)

 

Idag for jag med buss hem 18:10, pappa kom efter mig till ölis så for vi direkt till Kaitsor..

Jag hämtade mina kläder från S som jag hade lämnat där :)

Pappa och jag for till butiken för att handla lite food åt mig.

Sitter hemma nu med kissemissen, funderar på att gå och sova för imorgon är det väckning redan 06:45!

Jag ska ti stan med stora syster, så imorgon blir det riktigt julklapps shoppning :)

Mer har jag inte på hjärtat just nu, hörs kanske senare ikväll..

 

KRAM!

Neettii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback