Annandag jul

idag steg jag upp en 1 tiden .
snuva hade jag , nyser hela tiden . det är nåt jag är allergisk för ..
bilder kommer inte på några dagar . eftersom jag nu är i petalax hos andré och hans pappa med familj .
riktigt trevligt faktist . idag har jag också varit på mat till min morbror och hans blivande fru . mommo & moffa och deras barn och barnbarn var där , riktigt trevligt .
min morbror bor ju i ett heikius-hus hus som visades på bostadsmässan i vasa sommaren o8 .
har så många minnen med netti därifrån . vi sommararbetade ju där den sommaren , och kul var det !
jag klarar knappt att skriva . jag bara nyser :/
så nu tänkte jag gå upp och hänga med i vad dom andra gör .
ha en bra fortsättning på kvällen kära läsare .
OBS! kommer kanske inte vara så bra uppdatering dom närmaste dagarna . tyvärr .
men jag kommer inte att ha tid .
puss och kram
-sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback