2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
blev ihop med André <3

2. Höll du några av dina nyårslöften?
nej jag hade ett . det var att aldrig bli osams med H...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jodå , hannaa & tåbbeee :)

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
nej , tur det !

5. Vilka länder besökte du?
sverige två gånger . men jag skulle ha velat åka till södern iår igenn.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
en pappa skulle inte vara så dumt,

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
2o.o2.o9 ♥

8. Vad var din största framgång 2009?
jag kom in på beklädnads , hahaha . har lärt mej sy :)

9. Största misstaget?
strunta i mina två bästa vänner som stod mej närmast och alltid funnits där för mej .

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
svininfluensa och nu är jag sjuk .. men mer tror jag inte :)

11. Bästa köpet?
alla mina treggings :) dom har jag använt mycket . det finns mycket som har varit bra . mina 100 € jeans byxor som försvann ur tvättrummet vid internatet . vem har tagit mina favorit byxor ???

12. Vad spenderade du mest pengar på?
tobak, kläder , bullar & sånt i caffeé på skolan .

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
André , netti , hanna :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
nomy - cocain , volbeat - still counting , nomy - you better die young, typ . och massa flera

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
både och , men mycket gladare nog tror jag :) men inte i början av året .

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit med mina kompisar ,.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
sovit . stannat hemmma . iår har det varit ganska hemma år .

18. Hur ska du tillbringa julen?
den har faktist redan varit :/

19. Blev du kär under 2009?
jooo ^^ i min älskling :) det var faktist på nyår jag blev helt förälskad i honom , sedan dess har jag varit sååå kär:)

20. Favorittidning?
solo

21. Favoritprogram på TV?
andra avenyn kanske .

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
jo . tyvärr .

23. Bästa boken du läste i år?
alla twilight böckerna :)

24. Största musikaliska upptäckten?
jag har lärt mej sjunga curbing :)

25. Något du önskade dig och fick?
plattång :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
hårförlängning ..

27. Årets bästa film?
twilight :)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
satt i bilen till åbo , sen på båt till sverige .. men kvällen före hade jag singstar kväll och andré sov över :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
tiden med mina älskade vänner .

30. Vad fick dig att må bra?
André , mamma , netti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback