-

Ojoj, idag väcktes jag av "NETTI, E IT DO ÅPP ENNO?", och då förstod jag att nu har jag försovigt mig.
Japp, men jag hann ändå.
Och skolan har varit riktigt super idag, har övat till Lucia med våra stjärngossar, hihi :)
Slutade redan kvart före 1 och då for jag iväg till Oravais med buss, för som sassa skrev redan skulle jag till tandläkaren.
Jag hade tid 14:45 men slapp in redan 14:10, det tog endast 5 min, haha..
Lite sur blev pappa nog eftersom jag ändå hade betalat 9€ till bussen, för bara 5 min, hmm!
Men jag var G-L-A-D att inte behöva vara där längre så trött och nervös som jag var så var det skönt att de bara kollade tänderna ;)

Moster kom efter mig till Oravais, vi for och köpte bulla till kaffe, gott :)
Nu just sitter jag bara här och är lika data nörd som vanligt...
Ska ga och fundera med kära moster en stund nu.

och handeeeee tå ;)

KRAMAR
Neettii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback