-

Idag väcktes jag av att Pappa och hans sambo julstädade eller vad de gjorde, städade för fullt iaf och la upp julgardiner, jag var tvungen att stiga upp för de skulle dammsuga.
Drack kaffe och sedan for jag till mosters :) Drack en kaffe där också.

Sedan hämtade jag och pappa en julgran och julpynt åt mig.
Så kom min älskade systerdotter Ellen hit och hjälpte mig fixa julgrejor i lägenheten, det är faktiskt jätte mysigt här :) Det är bara dendär arma mattan som borde bytas ut till en rööd..
Ellen är här ennu, och S skulle kanske komma hit men hon syns inte till ännu så jag tror det inte blir av.. :(
Väldigt synd eftersom Ellen väntar så otrooooooooooligt på henne.
Jag: Vill du fa hem elär?
Ellen: Nää he vill ja int, ja far int hem före Sassa kommer.

:')

Nu ska jag sminka mig och fixa håret och packa.. om 40 min far vi till jeppis, suck!!!



ELLEN OCH JAG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback