-

Idag har skolan varit braaa, ja hade egentligen bara 2 lektioner idag :)
Den 1 timmen skrev klassen modde prov men jag och 2 andra ska skriva det på tisdag, andra timmen hade vi ledigt och sedan bara finska och matte så slutade vi ;)

For hem med buss 12:50, for hem med syster :)
Är hos big siz nu, ska snart äta mat.

Och jag kan verkligen säga att det suuuuuuuuger att vara utan nikotin, jag är så jäkla röksugen så det är inte sant.
När jag är utan niktoin börjar jag snålas på en massa godis och blir jätte nervös och fittig om man säger så.
Men ska jag sluta med dendär skiten så ska jag ;)

Ikväll kommer Michaela till meej :) hihhi va roligt.
Och senare ti kvällen ska jag se idol me pappaa.

Ha det bra!
Neettii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback